Looking For Anything Specific?

ערן זהבי פיו פיו - פיונטק נמנע מחגיגת הפיו-פיו מתוך כבוד לישראל - הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה.

ערן זהבי פיו פיו - פיונטק נמנע מחגיגת הפיו-פיו מתוך כבוד לישראל - הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה.. היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. ערן זהבי חווה היום (שלישי) אכזבה גדולה, כאשר גוואנגז'ו r&f הובסה 7:2 בדרבי מול אברגראנדה והודחה מהגביע הסיני למרות שניצחה 2:4 במשחק הראשון (9:6 בסיכום). מושי מושי פיו פיו בבכורה שלו, ערן! תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ. זה המשחק החמישי ברצף במדי הנבחרת שזהבי מוצא בו את הרשת.

היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי). באופן רשמי, זהבי צפוי לחזור ולהרעיד את איצטדיון בלומפילד בתנועת ה'פיו פיו' הידועה שלו לאחר כיבושי שערים, מיד לאחר פגרת הנבחרות. ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.14 בשעה 02:53 בברכה, bar212 משמע על זה הוא נענש ולכן אי אפשר להעניש אותו על כך בשנית. כך הוא הצליח לכבוש שערי הכרעה רבים לזכות וכמובן, אי אפשר להזכיר את ערן זהבי מבלי לציין את תנועת האקדחים שהוא נוהג לעשות בידיו לאחר כיבוש שערים, אשר זכתה לכינוי פיו פיו ומזוהה עימו גם כשהוא משחק מעבר.

ערן זהבי: ג'ורדי קרויף יוצא להגנתו | ספורט 1
ערן זהבי: ג'ורדי קרויף יוצא להגנתו | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
ערן זהבי חווה היום (שלישי) אכזבה גדולה, כאשר גוואנגז'ו r&f הובסה 7:2 בדרבי מול אברגראנדה והודחה מהגביע הסיני למרות שניצחה 2:4 במשחק הראשון (9:6 בסיכום). זו ליגה שמתפתחת כל הזמן. ערן תישבור תרגל תישבור תרגל ערן ערן ערן. כשברק יצחקי עזב אותנו אנחנו עדיין המשכנו לאהוב אותו ולתמוך בו, ולכן הוא התייחס אלינו בכבוד במשחקים של מכבי נגד בית''ר. מושי מושי פיו פיו בבכורה שלו, ערן! בגילו המתקדם, 86, אבא שלי כבר לא מהיר שליפות כפעם, אבל עדיין אנחנו מברכים זה את זה, אני. גם במחלקת השיווק של הצהובים לא נרגעו והחליטו לרכב על גל ההצלחה. ערן זהבי קיבל צהוב על הפיו פיו בתגובה להודעה מספר 280.

על ה'פיו פיו' של אברגראנדה, אמר זהבי:

ערן תישבור תרגל תישבור תרגל ערן ערן ערן. חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי). ערן זהבי הסביר את החלטתו לבחור בליגה הסינית: בכל מקרה התנהלות בזיונית של השופט, ובעיקר של אוהדי הפועל שאני פשוט בז לשנאה שזולגת מהם.הם יותר שונאי מכבי מאוהדי הפועל. ערן זהבי כובש פעם נוספת, שערו השישי מפתיחת קמפיין המוקדמות. זהבי היה מלך השערים של ליגת העל שלוש עונות. הם שיחקו בצורה מאוד אגרסיבית, אבל זה בסדר, אין עם זה שום בעיה. זו ליגה שמתפתחת כל הזמן. תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ. לא משנה אירופה או בליגה שלנו, השחקן הזה פשוט לא נח. אסור להשוות את מקרה יצחקי ובית''ר למקרה זהבי והפועל. טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום. כיאל קיבל את הכדור באגף הימני והעביר כדור ארוך לצד.

חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי). בגילו המתקדם, 86, אבא שלי כבר לא מהיר שליפות כפעם, אבל עדיין אנחנו מברכים זה את זה, אני. ערן זהבי הסביר את החלטתו לבחור בליגה הסינית: לאירוע המשמח הגיעו כל החברים מהמגרש, כולל ערן זהבי, ולתגבורת באו גם החברים של אמא מהביצה, אלינה לוי, ורד פלדמן ונוספים. Upload, livestream, and create your own videos, all in hd.

ערן זהבי הוצג בסין: "מקווה שחוקי לעשות כאן 'פיו פיו'"
ערן זהבי הוצג בסין: "מקווה שחוקי לעשות כאן 'פיו פיו'" from ynet-images1.yit.co.il
תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ. פיו פיו מסין ועד לטביהצילום: חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי). באופן רשמי, זהבי צפוי לחזור ולהרעיד את איצטדיון בלומפילד בתנועת ה'פיו פיו' הידועה שלו לאחר כיבושי שערים, מיד לאחר פגרת הנבחרות. זו היתה תובנה של מכבי? זהבי היה מלך השערים של ליגת העל שלוש עונות. בכל מקרה התנהלות בזיונית של השופט, ובעיקר של אוהדי הפועל שאני פשוט בז לשנאה שזולגת מהם.הם יותר שונאי מכבי מאוהדי הפועל. רוצה לעזור לליגה הזו להמשיך ולהשתפר.

בגילו המתקדם, 86, אבא שלי כבר לא מהיר שליפות כפעם, אבל עדיין אנחנו מברכים זה את זה, אני.

גם במחלקת השיווק של הצהובים לא נרגעו והחליטו לרכב על גל ההצלחה. עשה פיו פיו כמו ילד. קפטן נבחרת ישראל, ערן זהבי, התארח הבוקר (ראשון) במרכז פרס לשלום והשתתף באימון ראווה עם עשרות ילדים ישראלים ופלסטינאים. כך הוא הצליח לכבוש שערי הכרעה רבים לזכות וכמובן, אי אפשר להזכיר את ערן זהבי מבלי לציין את תנועת האקדחים שהוא נוהג לעשות בידיו לאחר כיבוש שערים, אשר זכתה לכינוי פיו פיו ומזוהה עימו גם כשהוא משחק מעבר. הקשר המיוחד עם סבתו ביפו, המצוקה הכלכלית בבית אמו, האח שכמעט איבד את חייו, הדם הרע בעקבות עזיבת הפועל תל־אביב והחתימה במכבי, הפיצוץ מול הבוס גולדהאר סביב מעברו לסין, העימות עם השרה רגב, המח/picserver5/2017/09/03/8010049/str_100x100.jpgמאות והאיומים, השיאים ורגעי השפל. מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה? ערן זהבי ידוע במשחק אלגנטי וקר רוח, שעיקרו תנועה ללא כדור על מנת להתמקם בעמדה משופרת ולשחק בנגיעה אחת. אבל כששחקן עוזב את הפועל, מבחינת אוהדי הפועל, החוק לעשיית דין. ערן תישבור תרגל תישבור תרגל ערן ערן ערן. ערן זהבי הוא לבטח הכדורגלן הישראלי בעל התפוקה הגבוהה ביותר בכל הזמנים. טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום. חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי). ערן זהבי כובש פעם נוספת, שערו השישי מפתיחת קמפיין המוקדמות.

אז באיזה חיידק ידבק הילד. ערן זהבי כובש בבעיטה חופשית נפלאה, שלא משאירה לשוער הלטבי סיכוי. טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום. ערן זהבי, התעורר בוקר אחד בעיר סינית למציאות אחרת לחלוטין. ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.14 בשעה 02:53 בברכה, bar212 משמע על זה הוא נענש ולכן אי אפשר להעניש אותו על כך בשנית.

ערן זהבי הוצג בסין: "מקווה שחוקי לעשות כאן 'פיו פיו'"
ערן זהבי הוצג בסין: "מקווה שחוקי לעשות כאן 'פיו פיו'" from ynet-images1.yit.co.il
היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. הם שיחקו בצורה מאוד אגרסיבית, אבל זה בסדר, אין עם זה שום בעיה. מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה? Upload, livestream, and create your own videos, all in hd. פיו פיו זה סמל לשלום. ינון לביא 3 года назад +2. ערן זהבי חווה היום (שלישי) אכזבה גדולה, כאשר גוואנגז'ו r&f הובסה 7:2 בדרבי מול אברגראנדה והודחה מהגביע הסיני למרות שניצחה 2:4 במשחק הראשון (9:6 בסיכום). לא הבנתי למה כולם כותבים פה ערן זהבי.

אסור להשוות את מקרה יצחקי ובית''ר למקרה זהבי והפועל.

הקשר המיוחד עם סבתו ביפו, המצוקה הכלכלית בבית אמו, האח שכמעט איבד את חייו, הדם הרע בעקבות עזיבת הפועל תל־אביב והחתימה במכבי, הפיצוץ מול הבוס גולדהאר סביב מעברו לסין, העימות עם השרה רגב, המח/picserver5/2017/09/03/8010049/str_100x100.jpgמאות והאיומים, השיאים ורגעי השפל. ערן זהבי קיבל צהוב על הפיו פיו בתגובה להודעה מספר 280. הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. אתה חושב שעם מגרש ביתי כזה ולא איצטדיון רג המנוכר, זה היה עוזר להם להגיע לטורניר גדול? בכל מקרה התנהלות בזיונית של השופט, ובעיקר של אוהדי הפועל שאני פשוט בז לשנאה שזולגת מהם.הם יותר שונאי מכבי מאוהדי הפועל. מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה? היו כאלו שתמכו בביצוע התנועה והיו כאלו שחשבו כי מדובר בעידוד לאלימות. עשה פיו פיו כמו ילד. אסור להשוות את מקרה יצחקי ובית''ר למקרה זהבי והפועל. לא משנה אירופה או בליגה שלנו, השחקן הזה פשוט לא נח. זו ליגה שמתפתחת כל הזמן. ערן תישבור תרגל תישבור תרגל ערן ערן ערן. חולצת הפיו פיו (האתר הרשמי של מכבי).

גם אני שונא הפועל ערן זהבי שונא אתכם! ערן זהבי. אסור להשוות את מקרה יצחקי ובית''ר למקרה זהבי והפועל.

Posting Komentar

0 Komentar